Klacht Mephisto: Mephisto weigert reparatie/wissel/cashback schoenen

Luky Strike

Begin februari een par mephisto schoenen aangeschaft. De prijs van deze schoenen was 191,- euro. In de maand maart ben ik deze gaan dragen (weersomstandigheden)
Begin augustus liepen de schoenen al minder fijn en kwam ik erachter dat van 1 van d’r schoenen de zool compleet doorgescheurd is. Ik heb de klantenservice van mephisto hierover benadert en die adviseerden mij een e-mail te sturen met alle relevante informatie en foto’s. Na verschillende keren telefonisch/mail contact heb ik nu eindelijk een uiterst frustrerend en merkwaardig antwoord ontvangen van mephisto. De schoenen zouden verkeerd gedragen zijn en men had geen verdere oplossing. Nu heb ik bij het aanschaffen van deze schoenen geen instructies ontvangen hoe ik ze zou moeten gebruiken... rechterschoen aan rechtervoet, linker aan...etc. Ik draag inmiddels 68 jaar schoenen en zou er van staan te kijken als ik het al die tijd verkeerd zou doen... euvel nog nooit met andere schoenen gehad

Zoals gezegd, reparatie/wissel/cashback

Het lijkt mij dat er garantie op deze schoenen zit. Daarbij mogen schoenen van deze prijs en “kwaliteit” niet binnen een half jaar stuk gaan
Geen enkele reactie zover

Wij vinden dat Mephisto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mephisto?