Klacht Mephisto: Vijf weken wachten op schoenen en de schoenen gingen weer retour terwijl we thuis waren

Familie H.

Helaas heb ik bij Mephisto geen goede ervaringen. Het zijn goede schoenen en ik bestel ze voor mijn ouders. Het kan namelijk heel lang duren voor het geld retour komt als schoenen niet passen. Communicatie is slecht. Deze keer moest ik ruim vijf weken wachten op mijn schoenen en tot mijn grote verbazing heeft de vervoerder de schoenen meteen weer mee retour genomen en kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug. Inplaats van de schoenen die mijn moeder nodig had. Wij waren die dag de hele dag thuis. Des te vreemder. Dan de klanten service. Er zit een meisje die geen verstand van zaken heeft. Zeer klant onvriendelijk.

Ik zou in elk geval een zeer kundig iemand bij de klantenservice willen spreken en ik vind een betere communicatie vooral omdat hier oude mensen bij betrokken zijn die op schoenen wachten echt het minste. Bovendien zou ik willen weten waarom de schoenen retour gingen terwijl wij thuis waren.

Wij vinden dat Mephisto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mephisto?