Klacht Mephisto: Waar blijft mijn geld

Klachtnummer
# 560481
Gebruiker
Hans Geers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Waar blijft mijn geld voor de retour gestuurde kapotte Mephisto schoenen terwijl jullie in mail van 7-9-2021 8.53 uur schrijven " wij hebben uw retour zending ontvangen het spijt ons dat niet alle door ons geleverde artikelen u hebben kunnen overtuigen.
Uw retour zending wordt zo snel mogelijk verwerkt bedragen voor reeds betaalde
(€ 196,50 ) geretourneerde artikelen worden zo spoedig mogelijk terug gestort op uw bankrekening NL43RABO0148074146 tnv H,Geers eo.
Waarom is mijn Mephisto account leeggemaakt van mijn aankopen ?
Waarom worden mijn emails niet meer gelezen en beantwoordt?
wij hebben telefonsch kontact gehad op donderdag 30 september en 7 oktober waar belooft werdt dat het geld binnen 7 dagen verwerkt zou worden maar helaas.
Zal of moet ik de BNNVARA BELBUS ingaan schakelen om mijn geld terug te krijgen

Gewenste oplossing

het beloofde geld overmaken

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mephisto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mephisto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen