Klacht Mercedes-Benz Dealer Bedrijven: Graag snel een oplossing omdat we maar een auto hebben. en mijn vr

Bisschops

Ook ik hen een tweede hands mercedes gekocht ongeveer drie jaar geleden bij Wensink . Nu blijkt dat de sub frame achter links doorgeroest is.Het kenteken is 98-HLR-2.
Het blijkt dat Mercedes hier al in andere ( analoge) gevallen de coulonce regeling heeft toegepast., omdat dit een defect is wat je van een mercedes niet zou hoeven te verwachten.Ik ga ervan uit dat dit ook bij ons het geval is.

Tot een oplossing komen, omdat we maar een auto hebben.
Mijn vrouw is hierop aangewezen omdat zij sindskort 3keer per week door een heupoperatie op therapie moet gaan met de auto.

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
    Geachte heer Bisschops,
    U heeft uw klacht gericht aan Mercedes-Benz Dealer Bedrijven.
    Mercedes-Benz Dealer Bedrijven is echter een dealer groep in zuid-west Nederland.
    U geeft aan de auto gekocht te hebben bij de fa. Wensink.
    Wensink is een grote Mercedes-dealer in het oosten van het land.
    Behalve dat zij net als wij Mercedes-Benz producten leveren, hebben wij verder geen connectie met ze.
    Wij kunnen dus helaas niets voor u betekenen en adviseren u om uw klacht aan Wensink te richten.
    En de collega's daar kennende, zullen zij daar ongetwijfeld zeer serieus naar kijken.
    Veel succes ermee.

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Dealer Bedrijven?