Klacht Mercedes-Benz Dealer Bedrijven: Graag snel een oplossing omdat we maar een auto hebben. en mijn vr

Klachtnummer
# 506630
Gebruiker
Bisschops
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik hen een tweede hands mercedes gekocht ongeveer drie jaar geleden bij Wensink . Nu blijkt dat de sub frame achter links doorgeroest is.Het kenteken is 98-HLR-2.
Het blijkt dat Mercedes hier al in andere ( analoge) gevallen de coulonce regeling heeft toegepast., omdat dit een defect is wat je van een mercedes niet zou hoeven te verwachten.Ik ga ervan uit dat dit ook bij ons het geval is.

De oplossing

Tot een oplossing komen, omdat we maar een auto hebben.
Mijn vrouw is hierop aangewezen omdat zij sindskort 3keer per week door een heupoperatie op therapie moet gaan met de auto.

1 reactie

  1. Auteur
    Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Bisschops,
    U heeft uw klacht gericht aan Mercedes-Benz Dealer Bedrijven.
    Mercedes-Benz Dealer Bedrijven is echter een dealer groep in zuid-west Nederland.
    U geeft aan de auto gekocht te hebben bij de fa. Wensink.
    Wensink is een grote Mercedes-dealer in het oosten van het land.
    Behalve dat zij net als wij Mercedes-Benz producten leveren, hebben wij verder geen connectie met ze.
    Wij kunnen dus helaas niets voor u betekenen en adviseren u om uw klacht aan Wensink te richten.
    En de collega's daar kennende, zullen zij daar ongetwijfeld zeer serieus naar kijken.
    Veel succes ermee.

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Dealer Bedrijven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen