Opgelost door Mercedes-Benz Dealer Bedrijven: Niet goed werkende navigatie en frustratie wegens geen antwoord.

31-03-2017 een Mercedes B180 bij Uw gekocht Kenteken JR-455-X
29-12-2017 eerste servicebeurt gehad. Paar maanden geleden waren wij in Duitsland en de navigatie crashte ,melding Neem contact met de dealer. Ik heb gewacht tot de eerste servicebeurt.
Ik heb het aangegeven dat deze situatie later niet meer ontstond.(Was genoteerd dat het zich hersteld had)
Dat is volgens mij iets anders.
Toen ik de auto terugkreeg heb ik gevraagd of er soms een nieuwe software opgezet is.
Het antwoord was dat je niet zomaar een nieuwe software op kan krijgen en dat de nieuwste software erop staat (dat is volgens mij onjuist)
Later in het gesprek gezegd is dat navigatie is nagekeken (software en hardware) en zij geen fouten gevonden. Op rapport heb ik niets over teruggevonden dat het gebeurt was.
Afgesproken is dat ik meld als er problemen zijn.
Ik wilde niet verder discussiëren, was net voor sluitingstijd op de laatste werkdag .
Ik heb vanaf Den Haag naar Beverwijk op de autoweg de volgende opmerkingen had.
-Op de autoweg 3x ging de route opnieuw berekenen. Hiervan 2x binnen 5 km op de rechte weg zonder afslagen.
-bij afslag Velser tunnel naar Beverwijk gaaf richting CORUS aan.(Corus bestaat al lang niet meer zeker 8 jaar nu is het TATA steel)
-bij thuiskomst stopte ik de navigatie(X) bleef het beeldscherm half hangen.
Mijn vraag is heb ik garantie op de navigatie?
Dit is mijn eerste kennismaking met Mercedes service, ik vraag me af als er grotere problemen zijn
wat dan? Ik ben niet tevreden met de afhandeling
Tussendoor nog meer fouten gevonden.

Deze melding aantal keren opgestuurd per E-mail al paar manden geleden. Frustrerend, zeer onbeleefd geen antwoord en geen oplossing
Oplossing:Goede software. leveren en vraag beantwoorden

Geachte heer Toth,

Wij begrijpen uit uw reactie dat wij de plank lelijk hebben misgeslagen. Dat vinden wij uiteraard heel spijtig om te vernemen. Wij gaan graag voor u na op welke wijze wij dit kunnen oplossen en zullen hier spoedig telefonisch contact over opnemen.

J. Toth
    Dat stel ik zeer op prijs in afwachting van uw bericht met vriendelijke groet J. Tóth
    Geachte heer Toth,

Onlangs is er contact met u opgenomen met betrekking tot de lopende cases voor de B180.
    Wij hopen dan ook dat er een passende oplossing gevonden is en dat u hiermee verder geholpen bent.

J. Toth
De klacht is naar tevredenheid opgelost

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Dealer Bedrijven?