Opgelost door Mercedes-Benz Dealer Bedrijven: Scheur door roestvorming rear subframe

content Opgelost
Kacarova

Scheur in rear subframe door mercedes benz E350 W212 bouwjaar 2009.
Ik denk dat dit een productiefout is van de mercedes fabriek.
Ik koop een mercedes voor zijn degelijkheid en vind een auto van ruim 9 jaar roestvorming op subframe niet kunnen.
Reperatie brengt heel veel kosten met zich mee.

Coulange regeling Mercedes Benz productie fout

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
    Geachte heer/mevrouw Kacar,
    U heeft de klacht geuit richting Mercedes-Benz Dealer Bedrijven. Wij zijn een dealergroep in zuid-west Nederland. Klachten over onze producten of diensten nemen wij uiteraard zeer graag in behandeling en wij zullen er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen. Uw gegevens kunnen wij in onze bestanden echter niet vinden, dus het lijkt erop dat u geen klant bij ons bent. Als we u en de auto niet kennen kunnen wij niets voor u betekenen, vrees ik. Mocht dit toch anders zijn (omdat u bij ons wellicht bekend bent onder een andere naam), dan ontvangen wij graag die gegevens van u (incl een kenteken van de betreffende auto) per e-mail naar marketing-mbdb@daimler.com. En dan gaan wij alsnog graag voor u aan de slag.
    Maar als u niet bij ons bekend bent adviseren wij u zicht te wenden tot het bedrijf waar de auto wel gekocht is.
    Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Kacarova
Schade /scheur door roestvorming op Rear subframe wordt volledig vergoed door Mercedes Benz onder coulanceregeling. Ik ben tevreden mbt vergoeding maar ben wel teleur gesteld dat ik geen vervangend huur/auto kan krijgen omdat volgens de coulanceregeling maar voor 1 dag vervangende auto kan krijgen terwijl de mercedes dealer garage de auto pas over 10 dagen kan fixen door drukte ,ik mag mijn auto ook niet gebruiken tot het gerepareert is ivm veiligheid. Ik moet du zelf vervoer regelen voor de komende 10 dagen,dit brengt toch kosten met zich mee . Maar goed je kan niet alles hebben,ben tevreden over de service van Mercedes Benz.

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Dealer Bedrijven?