Klacht Mercedes-Benz Nederland: Afspraken niet nagekomen

Central Business Transfers

Beste heer,mevrouw

In november 2019 heb ik een gla aangeschaft bij Marcel Hasse.

Wij hadden samen een gla bekeken via computer gekeken en hadden een gekozen meg zelfde opties.

Bij afleveren kreeg ik een witte gla zoals besproken maar er ontbrak koffer functies en daarnaast had de auto apart vergrendeling systeem en achterportier recht had een rubber beschadiging.

Ik zei tegen hem over de kofferbak was wel teleurgesteld en over de overige punten hij zei wij kunnen niks met kofferbak doen maar wel met sleutel vergrendeling en de rubber.

De auto had ik bij de beurt naar van mossel Gouda gebracht en zelf 10 dagen voor de afspraak had ik Marcel op de hoogte gesteld en gevraagd bel even van mossel in Gouda en lig de situatie eruit maar helaas heeft hij geen active gekomen.

De rubber moest ik zelf aanschaffen en aan de sleutel kon niks gedaan worden..

Ik vindt heel jammer de afgelopen paar jaar heb in diverse auto geleasd en ik vindt jammer dat van mossel heel slecht omgaat met klanten.

Mvg

Sleutel aanpassen
Rubber achter ruit vergoeden.
Autobak gla heeft l problemen is bekend bij van mossel.

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Central Business Transfers

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?