Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mercedes-Benz Nederland: Als je iets verkoopt, moet je leveren. Als je niet levert, moet je geld terug geven.
Details
Klacht
Ik ben bij de Mercedes dealer in Haarlem geweest waar ik voor €99 een service kocht die de maximaal toegestane snelheid in mijn Sprinter weergeeft. Deze heeft echter nooit gewerkt en ik heb meteen de volgende maand dit aan de dealer laten weten. Na herhaaldelijk mail contact met de dealer word ik voor verder contact verwezen naar hun Customer Assistence Center, die laat weten dat de gekochte service niet bestaat en me weer terug stuurt naar de dealer die laat weten dat ik ook mijn geld niet terug krijg.Gewenste oplossing
Mijn geld terug geven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.