Klacht Mercedes-Benz Nederland: Als je iets verkoopt, moet je leveren. Als je niet levert, moet je geld terug geven.

Klachtnummer
# 471612
Gebruiker
Sprinter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben bij de Mercedes dealer in Haarlem geweest waar ik voor €99 een service kocht die de maximaal toegestane snelheid in mijn Sprinter weergeeft. Deze heeft echter nooit gewerkt en ik heb meteen de volgende maand dit aan de dealer laten weten. Na herhaaldelijk mail contact met de dealer word ik voor verder contact verwezen naar hun Customer Assistence Center, die laat weten dat de gekochte service niet bestaat en me weer terug stuurt naar de dealer die laat weten dat ik ook mijn geld niet terug krijg.

De oplossing

Mijn geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen