Klacht Mercedes-Benz Nederland: ARROGANTIE & ONKLANTVRIENDELIJKHEID VAN MERCEDES BENZ

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106364
Gebruiker
Bernur
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mercedes Benz heeft eens geen moeite gedaan op de door mij eerder ingediende klacht te reageren. Ik veroordeel haar houding en hoogmoedigheid. Zo ga jij zeker niet om met je klanten omdat jij een maal een product verkocht hebt?

Trouwens was dit onderdeel niet leverbaar, de levertijd van dit product was erg onduidelijk. Voor een imitatie onderdeel had ik twee weken moeten wachten omdat het originele onderdeel nergens in Nederland leverbaar was .

De oplossing

Mijn gehele materiële schade ad € 760.- excl. bijkomende kosten en rente vergoeden + het immateriële schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bernur
    Datum
    Waardeloos!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bernur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry