Klacht Mercedes-Benz Nederland: C-klasse roest weg door een fout verfbad vanaf fabriek!

Barrycade

Ik ben in bezit van een c-klasse van 2001. Deze auto heeft mijn vader destijds nieuw gekocht. Altijd netjes onderhouden en iedere week gewassen. Al na een jaar of 8 kwamen er hele kleine bobbeltjes onder de lak bij de deuren. Mijn vader is destijds naar de dealer gegaan maar die kreeg te horen dat het een slecht verfbad is geweest bij de grondlak bij een aantal series en dat daar niets aan gedaan werd. Hij kon wel zelf betalen om het te maken! Nu heb ik de auto ruim 2 jaar en moet eigenlijk alle deuren, spatschermen en tussen stijlen laten spuiten. Ik vind het eigenlijk zwaar belachelijk dat dit bij Mercedes kan. Het staat bekend als topmerk maar valt straks van de roest uit elkaar!

Dat het gerepareerd word zonder dat het mij wat kost. Zoiets zou je wel bij Mercedes verwachten! Mijn vader is destijds te makkelijk geweest en dacht dat het wel zou meevallen!

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!