Klacht Mercedes-Benz Nederland: Distributieketting en onderdelen er mee te maken moeten nu al vervangen worden

Michel

Ik rij nu zo'n 10 jaar MB en ben sinds vorig jaar maart in het bezit van een mercedes c-200 estate uit 2012. Nu sta ik voor een reparatie van bijna 3000 euro omdat de distributieketting wat levenslang of iig 3ton mee moet gaan uitgerekt is waar ik zelf natuurlijk niets aan kan doen. Auto is altijd dealer onderhouden historie aanwezig. Omdat ik buiten de garantie val kom ik nergens voor in aanmerking. Dit is toch mercedes onwaardig dat dergelijke slechte onderdelen in de motoren gebruikt worden dat deze bij een km stand van 152.000 al kapot zijn en de klant voor zo'n kostenpost staat.

Ik zou graag zien dat mercedes zijn verantwoordelijkheid neemt en toegeeft dat er geen deugdelijke onderdelen af fabriek gebruikt zijn. En zou deze vervangen willen hebben zonder kosten of iig een tegemoetkoming

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!