Klacht Mercedes-Benz Nederland: Dit moet worden opgelost!! is toch levens gevaarlijk

Adrianus 66

Ben in bezit van mercedes 180c van het bouwjaar 2012
Ik ben hiervan in bezit ong. 15maanden,heb hier nare dingen mee meegemaakt n.l in die 15 mnd al 2 keer een vacuumpomp moeten vervangen .
De eerste keer kosten dat ong.500 euro nu zeiden ze dit is garantie dit keer maar moest weer al met al 400 euro betalen omdat ze ook naar iets anders gekeken hebben het inhouden als je gas geeft.die diagnose koste 400 euro ja de garantie op de pomp moet toch ergens vandaan komen.
Maar al met al dit is de financieele zaak,ik ben twee keer door het oog van een naald gegaan daar het stuk gaan van de vacuumpomp inhoud dat je totaal geen remmen meer heb dus moeten remmen met een file,wat ik heb meegemaakt,is bijna fataal afgelopen.
Bij de mercedes garage word aan mij verteld dat dit maar zelden voorkomt maar nu twee keer in een jaar rara hoe kan dit en waar kan ik mijn gelijk halen?
want dit laat ik niet over mijn kant gaan hen ook kinderen die in de auto meerijden,mijn vrouw krijgt een beroerte om in de auto te rijden
Graag een adres waar ik terecht kan of moet ik dit via de rechter gaan uitzoeken?
Mvg A Haverkamp

Meer duidelijkheid hoe dit kan?
De garage onkosten vergoed te krijgen

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!