Klacht Mercedes-Benz Nederland: gebrek aan informatie

Klachtnummer
# 367029
Gebruiker
ROLAND MESSING
Datum
0 reacties

Details

De klacht

begin februari 2019 is mijn mercedes spontaan in de brand gevlogen. Ik heb het kunnenn blussen, echter o.a. de kabelboom is beschadigd. Tot op de dag van vandaag kan Mercedes niet vertellen wanneer de nieuwe kabelboom geleverd gaat worden. ik heb een vervangende auto gehuurd, waarvan de kosten niet worden vergoed. Op dit moment verschuilt Mercedes NL zich achter Mercedes Duitsland, want die komen maar niet door met de benodigde info . Ik begrijp echt niet dat men na, meer dan 3.5 maand, niet in staat is het gevraagde onderdeel te leveren, een volstrekt onacceptabele situatie.

De oplossing

zo snel mogelijk het gevraagde onderdeel leveren, maar op mijn minst komen met info wanneer het onderdeel geleverd gaat orden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties