Klacht Mercedes-Benz Nederland: Ik krijg geen inzicht in mijn opgeslagen data voor mijn autoverzekering

Klachtnummer
# 432258
Gebruiker
EBB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds 22 januari bezig om inzicht te krijgen in mijn opgeslagen data die gebruikt wordt voor de zgn. "driver score insurance". Mits voldaan aan een bepaald aantal punten kun je hiervoor korting krijgen, ik zit niet aan de norm en wil weten waar mijn verbeterpunten liggen, vandaar dat ik mijn data wil kunnen inzien.
Ik heb al een klacht ingediend over de werknemer die mijn vraag behandeld maar ook daar komt geen reactie op.
Op dit moment betaal ik meer premie voor deze vorm van verzekering dan voor een doorsnee verzekering omdat ik niet kan reageren doordat informatie ontbreekt.

De oplossing

Per ommegaande de data beschikbaar stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen