Klacht Mercedes-Benz Nederland: mijn differentieel van mijn mercedes GLA van 3 jaar oud nu al kapot

Klachtnummer
# 402464
Gebruiker
mercedes gla 200 4 matic
Datum
0 reacties

Details

De klacht

klacht: ik heb een mercedes GLA 200 4 Matic

chassisnummer : WDC1569021j270312

er zat een terug roep actie op de SOFTWARE/COMPUTER (fout van mercedes zelf)
ik heb de auto netjes bij de dealer gezet daar voor had ik al dat mijn
achter cardan differentieel BONKTE/RAMELEND

ik heb dit aangegeven bij de mercedes wensink zwolle
zij hebben er na gekeken en gaven aan dat de differentieel moet vervangen worden en dat daar 3000 Euro +/- kosten zijn aan verbonden

ik heb aan gegeven dat de auto net precies 3 jaar oud is en hoe dat kan waarom de differentieel nu al kapot gaat alleen wouden zij geen uitspraak maken en zijden dat het vervangen van de differentieel onderdelen arbeidsloon ongeveer 3000 EURO +/- zit

ik vind dit niet kunnen ik betaald meer dan 25.000 Euro aan een Mercedes en binnen 3 jaar de differential kapot gaat slecht gewoon

De oplossing

ik verwacht van Mercedes zelf dat ze tegemoet komen
met de prijs van een auto 3 jaar nu al differentieel van kapot gaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen