Klacht Mercedes-Benz Nederland: Niet oppakken verantwoordelijkheid Mercedes-dealer na onderhoudsbeurt B1.

Klachtnummer
# 439680
Gebruiker
Trouw33
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na onderhoudsbeurt bij Mercedesdealer Wüst Dordrecht kregen we de auto beschadigd terug. Het ventilatiesysteem op het dashboard was aan twee kanten niet meer bedienbaar. De klacht aan het adres van de Mercedesdealer werd niet opgepakt, in plaats daarvan was het voorstel om het tegen betaling te laten repareren.. Helaas was dit nog niet alles, thuis aangekomen ondekten we een grote kras op de motorkap.

De oplossing

Dat de verantwoordelijkheid van de schade wordt opgepakt door de Mercedes-dealer; dat de gemaakte beschadigingen op kosten van de Mercedesdealer worden gerepareerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen