Klacht Mercedes-Benz Nederland: Service van Mercedes is waardeloos wanneer je verkeerde dealer treft en de importeur verwijst terug

Klachtnummer
# 548889
Gebruiker
DtechniekD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte tot geen service bij vestiging Stern in Utrecht. Taktiek is dat je elk gesprek iemand anders te spreken krijg en er niets meer gebeurt na je gesprek.
Ben nu al meer dan jaar bezig mbt slecht werkend/uitvallend radio-navigatiesysteem wat door Mercedes geleverd is.

De oplossing

Dat Mercedes Nederland zijn verantwoording neemt en probleem oplost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen