Klacht Mercedes-Benz Nederland: Shame on you Mercedes Benz klantendienst

Klachtnummer
# 386042
Gebruiker
BoterBever#287
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jeroen Devilee van Mercedes Benz klantendienst aan de lijn gehad voor een comand probleem. Wat een naar, enggeestig, klant-onvriendelijke mannetje is me dat, die zouden ze niet mogen laten werken in een client-facing positie.

De eerste keer in mijn leven dat iemand van een klantendienst me helpt met de keuze van mijn volgende auto... alles behalve een Mercedes, met dank aan de Mercedes klantendienst... als ik nu de keuze zou krijgen tussen enkel een Mercedes of een Skoda dan zou ik 100% voor de Skoda gaan, terwijl mijn vorige 4 auto's toch altijd Mercedessen zijn geweest.

De oplossing

Als je Jeroen Devilee aan de lijn krijgt bij Mercedes-Benz, hang gewoon op en bel op een later moment terug... dat is beter voor je bloeddruk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen