Klacht Mercedes-Benz Nederland: Splinternieuwe Mercedes B180 cdi gekocht, en vanaf kmstand 0 een vervelende trillingen in motor !!

Klacht Mercedes-Benz Nederland

In januari 2014 heb ik 2 b-klasse's afgeleverd gekregen. Waarvan er 1 een vervelende trilling heeft bij stationaire toerental. De auto heeft nu een kmstand van 5000 en nog steeds heeft hij het. Al 2 keer afspraak gemaakt en heeft inmiddels meer dan 10 dagen bij de dealer gestaan. Beide keren word mij geadviseert om over 2 maanden nog eens een afspraak te maken. ( nu dus in juni) omdat er misschien dan een nieuwe update uitkomt vd nieuwe software waardoor de kans bestaat dat zei deze trilling eruit kunnen krijgen! Dus al 6 maanden rijd ik een auto die niet naar behoren werkt en nog steeds geen zekerheid. Los dat dit onder garantie valt, ben ik van mening dat het gewoon een fabrieksfout in zit vanaf het begin zit de trilling er namelijk in. Valt mij zwaar tegen van een premium merk als Mercedes-Benz om de consument geen zekerheid te geven. Dealer doet overgins wel zijn best maar die worden gestuurd door Mercedes-Benz Nederland en kunnen niet met andere opties komen.

Het belangrijkste vind ik dat zij persoonlijk contact met mij opnemen, en met meerdere opties komen. Ik wil best nog tot juni wachten om voor de 3e keer de auto naar de dealer te brengen. Indien zei de trilling er nog steeds niet uit kunnen krijgen dan moeten ze de voertuig maar innemen en een andere geven.

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?