Klacht Mercedes-Benz Nederland: Telefonische Onbereikbaarheid bij pech onderweg

Klachtnummer
# 565679
Gebruiker
Zuijdam1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De telefonische onbereikbaarheid voor pech onderweg.

Goedemiddag Mensen van Mercedes Benz,

Op vrijdagmorgen 12 november 10.15 uur ,door vermelding bandenspanning, was mijn linkervoorband van 230 naar 145 uur leeggelopen.
Mijn stilstaan was op de A2 richting 's Hertogenbosch.
Ik belde naar 00800 17777777/ teneinderaad 088-2921111 dit alles duurde 30 minuten voordat ik contact kreeg/had!!!!
Daarna verliep het gladjes en probleemloos.

Doe u voordeel mee.
Met vriendelijke groet,
Hans van Zuijdam

De oplossing

dat voor de toekomst een nummer zonder verhaal en toetsindrukking bij pech direct bereikbaar is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen