Klacht Mercedes-Benz Nederland: Word niet terug gebeld

Klachtnummer
# 562386
Gebruiker
Corne Antens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

12/10 gebeld voor een storing naar de dealer Stern in amsterdam , ze zouden terug bellen , eind van de dag weer gebeld maar kreeg toen een snauw dat ik geduld moest hebben . 13/10 eind van de dag weer gebeld en weer zouden ze terug bellen .
Nu 26/10 (twee weken later) ben ik nog niet terug gebeld.
Ik ben maar een kleine klant met een C classe en een gle van mercedes maar wil wel normaal geholpen worden .

De oplossing

Het kwaad is nu geschied dus niets meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen