Klacht Mercedes-Benz Nederland: Zeer slechte bereikbaarheid via klantonvriendelijk callcenter!

Klachtnummer
# 569690
Gebruiker
Gebruiker1608672134
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte bereikbaarheid via uitermate klantonvriendelijk callcenter. Zo maar 10 min in de wacht voor de tel beantwoord wordt. Het bereiken van de werkplaats/garage via het callcenter is bijna onmogelijk. Doorverbinden lukt nooit, terugbel verzoeken worden niet doorgegeven en je moet zelf nog maar een poging ondernemen. Er is geen enkele bereidheid te bemerken om mee te denken tot een oplossing. Klantonvriendelijk toon en wijze van aanspreken, je wordt een soort van afgeblaft en verre van de service die Mercedes zelf bij de garage uit wil stralen.
Inmiddels al 3x zelf maar naar de garage gereden om contact te kunnen krijgen.

De oplossing

Stoppen met het call center en een professional bureau er tussen of direct contact met de garage/werkplaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercedes-Benz Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercedes-Benz Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen