Klacht Mercure: Onduidelijke locaties Mercure schiphol waardoor probleem

Klachtnummer
# 261797
Gebruiker
carol_richel
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Blijkbaar 2 hotels #Mercure Schiphol. Verkeerde locatie geboekt, zeer onduidelijk op website. Omdat ik al betaald heb (verkeerde locatie) kan ik blijkbaar niet omboeken. Binnen 30 minuten na boeking gebeld om het recht te zetten, kan dus niet en ook geen geld a 130 euro terug.
Aanvullend probleem want geen shuttle service mogelijk naar luchthaven, alleen vanuit 06.00. Mijn vlucht vertrekt om 05.30...

De oplossing

Alsnog hotel locatie Schiphol terminal. Indien niet mogelijk: tijdig en gratis privé vervoer naar luchthaven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mercure hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mercure?