Klacht Merk discount: beschadigde schoenen, geen levering en niet bereikbaar

Bjorge

Ik heb nike pumps (schoenen 79,95 euro) besteld bij het bedrijf merkdiscount 17-09-2012, Ik kreeg ze in eerste instantie wel geleverd dit was een verkeerde maat en heb ze toen weer terug opgestuurd. Daarna kreeg ik weer nieuwe schoenen, maar die waren erg beschadigd, de pinnen waarmee de zool wordt vast gemaakt aan de schoen staken door waardoor ik dat in mijn voet voelde. Direct weer terug gestuurd, maar vervolgens niets meer van gehoord of gekregen. Proberen te bellen iedere keer, geen gehoor één keer man aan de telefoon gehad die gaf aan direct er werk van te maken, ik gaf aan mijn geld terug te willen, dit was niet mogelijk na onvrede uiteindelijk besloten om ze nog één kans te geven, hij beloofde de schoenen binnen 8 werk dagen te leveren. Dit is overigens nooit meer gebeurd en hebben ze ook niet meer te pakken gehad. Veel mailtjes gestuurd en vaak gebeld, maar tot vandaag 1-04-2013 niets meer vernomen.

Ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat Merk discount hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Merk discount?