Opgelost door Merkenspeelgoed.nl: Bestelling is deels niet geleverd, bedrijf reageert niet op mijn klacht.

sad Opgelost
Mandy

Ik heb 2 spellen besteld en betaald, waarvan er slechts 1 is geleverd. Ik heb hierover tweemaal een bericht gestuurd, maar hierop wordt niet gereageerd.

Ik wil dat het ontbrekende artikel alsnog wordt nagezonden.

Mandy
    Helaas nog steeds niets vernomen. Graag het ontbrekende artikel nazenden.
    Mandy
    Ik zou graag willen dat contact wordt opgenomen en het ontbrekende artikel alsnog wordt nagezonden.
    Mandy
    Uit de vele klachten die ik lees omtrent Merkenspeelgoed en het uitblijven van een reactie van dit bedrijf, ondanks herhaald verzoek hiertoe, moet ik concluderen dat hier geen sprake is van een fout, maar dat hier sprake is van een malafide bedrijf, waardoor ik opgelicht ben. Advies: koop nooit bij Merkenspeelgoed!
    Mandy
    Nog altijd geen reactie van Merkenspeelgoed..
    Mandy
    Nog altijd geen reactie van Merkenspeelgoed...
    Mandy
    Nog steeds geen bericht van Merkenspeelgoed.
    Nog steeds geen reactie
    Merkenspeelgoed.nl
    Goedenavond,

Ik heb even meegekeken en we hebben afgelopen maandag het aankoopbedrag van 1 spel aan u terugbetaald.

Mandy
Dank voor de reactie. Ik heb inmiddels het aankoopbedrag van 1 spel retour ontvangen. Het is jammer dat ik niet alsnog het ontbrekende spel toegezonden heb gekregen. Echter, er is een oplossing geboden, dus hiermee sluit ik het af. Vriendelijke groet, Mandy

Ook een klacht indienen over Merkenspeelgoed.nl?