Klacht Merkenspeelgoed.nl: Geen contact mee te krijgen, je wordt gewoon genegeerd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366567
Gebruiker
Anneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden een spel besteld bij Merkenspeelgoed.
Door het opgeven van het verkeerde huisnummer( mijn fout!) is het weer retour gezonden.
Mails gestuurd, je krijgt meteen bericht terug dat ze zo snel mogelijk contact met je opnemen maar je hoort totaal niets!
Ook een chatsessie geprobeerd, wat denk je? Krijg meteen bericht terug dat ze bezet zijn maar zsm contact met je opnemen. Ook nu weer niets meer gehoord!
Conclusie; zeer slechte service en zeer klantonvriendelijk bedrijf!

De oplossing

Zoals beloofd contact met mij opnemen!

2 reacties

  1. Auteur
    Anneke
    Datum
    Nog steeds niets gehoord!!
  2. Auteur
    Anneke
    Datum
    Vandaag 10 werkdagen geleden een klacht hier geplaatst, nog steeds niets gehoord van Merkspeelgoed!
    Maar ja, hoor al niets vanaf 29 april!
    Wat een flutservice!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon nooit geen contact gehad!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Merkenspeelgoed.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen