Klacht MetDeZon: Garantie is bij metdezon een wassen neus

Klachtnummer
# 266430
Gebruiker
MASA Oegema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Omnik omvormer stopt er na drie jaar al mee. Met MDZ gebeld, bijna een uur in de wacht gestaan, terwijl de verkoop-afdeling direct te bereiken is. Het lag eerst niet aan de omvormer, beide stringen waren gelijktijdig kapot gegaan, heb kenbaar gemaakt dat ik het zaakje met een zeer goede scoop heb doorgemeten en dat toch echt de omvormer kapot is. vervolgens een link gekregen, ingevuld en vervolgens hoor je niets meer..
Wanneer je met de verkoopafdeling belt ( anders wordt er niet opgenomen )zeggen dat het waarschijnlijk nog lang gaat duren voordat ze weer leverbaar zijn, met andere woorden, koop maar een nieuwe..

De oplossing

Op korte termijn de omvormer vervangen..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MetDeZon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    MASA Oegema
    Datum
    Update 17-07-2017
    Nog steeds niks vernomen van met de zon.
  2. Auteur
    MASA Oegema
    Datum
    21-07-2017 is de omvormer geleverd..

Ook een klacht indienen over MetDeZon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen