Klacht MetDeZon: Niet serieus genomen met klachten over apparatuur

Klachtnummer
# 320629
Gebruiker
Draadloos...
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen jaar een 12 panelen aangeschaft ICM omvormer met WIFI, ondanks de panelen niet conform website waren qua merk, toch wel tevreden. Maar helaas kunnen we dat niet zeggen wat betreft de service als er een defect is. Het betreft het volgende. In den beginne de WIFI stick geinstalleerd en ondanks de lage signaal sterkte van 20 % werkte de installatie op de App. Na 4 maanden was het gebeurd en begon haperend te werken (signaalsterkte 0%), dit gemeld en moest een WIFI versterker geplaatst worden ( om 20 Meter te overbruggen??). maargoed, dus uitgevoerd, geen resultaat, tenminste, 10% wat te weinig is ondanks wifi repeater naast de WIFI stick geplaatst is. Dit telefonisch gemeld, lag aan ons. Gemailed,moest maar een vaste Ethernet dongle nemen, maar bedraad gaat gewoonweg niet en weet dat het moest werken. Dus weer contact gezocht en men bleef voet bij stuk: het lag aan onze "onkunde". De stick van de buren geleend en geplaatst. Nu 65 % signaal sterkte (zonder WIFI versterker), dus probleem lag niet bij ons. (Onze donge bij buren was negatief resultaat) dus weer contact gezocht en moest WIFI dongle maar brengen in de Rijp, aangezien mijn auto niet op lauwe pies loopt,kon ik de dongle wel opsturen. Dit gedaan en je raad het al, mankeerde niets volgens zeggen. Wederom over moeten bellen hoe het er mee stond en werd opgestuurd. Terug ontvangen bleek er niets me gedaan te zijn en deed het nog net zo beroerd. extern bedrijf ( Wil niet met naam en toenaam genoemd worden) naar laten kijken en had het zo gevonden: Interne antenne lag in volle kortsluiting en heeft nooit optimaal kunnen werken. Laten repareren op mijn kosten en nu een signaal sterkte van 70%!!! zonder WIFI versterker en vele meer draadloze netwerken zichtbaar dan ooit. Waarom word er zo vreselijk moeilijk bij MetDeZon gedaan en mijn op kosten gejaagd?? Al met al was ik 103,95 Euro kwijt voor reparatie, extra WIFI versterker en verzending. Resultaat is dat de uitbereiding van de huidige installatie is uitgevoerd door J&M omdat ik geen vertrouwen in de service meer heb....

De oplossing

Erkenning dat service niet optimaal is en herhaling voorkomen. Kan tenslotte niet met 12 panelen naar de showroom gaan als daarmee een klacht is??

1 reactie

  1. Auteur
    Draadloos...
    Datum
    @ MetDeZon: heeft U verder geen oplossing of reactie??