Opgelost door Metem Internationaal: Airbike besteld maar nooit geleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 257316
Gebruiker
GreetjeF
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bijna een maand geleden een Airbike besteld via airbike.com bij Metem International. Dat kostte me veel geld. Iedere dag beloven ze dat het pakket klaar staat voor levering en morgen geleverd zal worden. Dit is tot nu toe niet gebeurd. In mijn geval wordt de telefoon wel beantwoord, en blijft men excuses aanbieden en begrip tonen, maar levering van het product? Ho maar!
Ik denk niet dat het product in hun bezit is en twijfel ten zeerste of mijn geld nog beschikbaar is voor een refund.

De oplossing

Directe levering van de Airbike of mijn geld terug.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    GreetjeF
    Datum
    Na bijna een maand te hebben gewacht en vele boze telefoontjes en emails later, hebben we ein-de-lijk onze Airbike ontvangen! Natuurlijk zijn we opgelucht dat we waar voor ons geld hebben gekregen, maar deze fout maak ik nooit meer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GreetjeF
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het product is uiteindelijk na een maand wachten toch verzonden en in goede orde door ons ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Metem Internationaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen