Opgelost door Metem Internationaal: Bestelling Heider zaklamp geannuleerd, geld niet terug gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181958
Gebruiker
M@rije
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 juni 2016 een Heider zaklamp besteld bij Metem International, "direct leverbaar". Aangezien de levering op zich liet wachten en ik op mijn mails hierover van 14-6 en 15-6 geen reactie kreeg, heb ik telefonisch contact opgenomen. Toen werd mij verteld dat de levering nog wel even op zich liet wachten (minstens 2 weken). Ik had de zaklamp nodig als kado, dus ik wilde de bestelling annuleren. Mevrouw aan de telefoon zei dat zij dat niet kon regelen en dat ik een mail moest sturen om de annulering te bevestigen. Dit heb ik direct na het gesprek op 16-6 gedaan. Gesprek, annulering en terugbetaling werden daarna per mail bevestigd. Die mail nogmaals bevestigd om het annuleringsproces te starten.
Nu, augustus, nog steeds niets ontvangen. In 3 mails (op 5-8, 14-8 en 21-8) gevraagd om uitbetaling en reactie. Nog steeds totale radiostilte.

De oplossing

Geld terug zoals afgesproken

2 reacties

  1. Auteur
    Metem Internationaal
    Datum
    Geachte Marije Koens,

    Wij betreuren ten zeerst dat wij uw bestelling niet volgens afspraak geleverd werd. Uw aankoop bedrag is inmiddels terug gestort. Gelieve rekening te houden met verwerkingstijd van 3 werkdagen.

    Met vriendelijk groet,
    Metem International BV
  2. Auteur
    M@rije
    Datum
    Jammer dat het zo moest voor ik een reactie kreeg, maar fijn dat het nu zo snel is opgelost, MK

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M@rije
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy