Opgelost door Metem Internationaal: geen levering na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118871
Gebruiker
arno
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin Juli bestelling geplaatst en betaald maar tot op heden is er nog niet geleverd. Na diverse mails en telefoontje waarbij je in de wacht word gezet en zelfs 1 maal drie kwartier. Zijn er al mensen die aangifte hebben gedaan?

De oplossing

Binnen een week leveren of geld binnen een week terug gestort. Hopelijk word er eerder actie ondernomen dan bij 10 klachten

2 reacties

  1. Auteur
    Metem Internationaal
    Datum
    Geachte heer van Til,

    Ten eerste onze excuses voor de late reactie op uw klacht.

    Naar aanleiding van uw e-mail, werd uw bestelling geannuleerd en is het aankoop bedrag reeds teruggestort.

    Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijk groet,
    Metem International BV
  2. Auteur
    arno
    Datum
    Via deze weg ging het snel. Waarom moet men tegenwoordig reactie krijgen door samen te spannen met meerdere gedupeerden en/of via deze weg. Het had Metem gesierd door gewoon te reageren op de mail rechtstreeks aan hun gericht. Ben wel erg benieuwd wat de reden is?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arno
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Metem Internationaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen