Klacht Metem Internationaal: Heider CFX na meer als 3 weken nogsteeds niet geleverd.

Patrick

Begin september zaklamp besteld. Gelijk een bevestiging gekregen.
Ik gebruik zelf de PostNL app en zag ik netjes een tracking code staan. Na 3 dagen steeds veranderen van bezorgmoment is het omgezet naar Bezorgmoment is nog onbekend.
Meerdere malen gebeld naar hun 020 nummer en 9 van de 10x geen gehoor. Als ik ze dan te pakken krijg zeggen ze me steeds een dag dat het pakket bezorgd zou moeten worden maar al 3x heb ik valse hoop gekregen.

Gisteren 5-10 nog gebeld en iemand te pakken gekregen deze wou mijn 06 nummer hebben en die gaf ik. Nadat ik mijn nummer had gegeven hoorde ik opeens niks meer en werd kort erna de verbinding verbroken. Nu ben ik sinds gister steeds aan het bellen en elke keer na 10minuten wordt de verbinding verbroken.

Graag enige hulp zodat ik mijn product kan ontvangen want het is nodig voor mijn werkzaamheden.

Mvg.
Patrick.

Mijn gewenste oplossing is dat ik mijn product nu eindelijk eens geleverd krijg want ik voer nu nog steeds mijn werkzaamheden met moeite uit. En ik heb hier gewoon voor betaald dus is het niet meer als normaal dat ik mijn product krijg..

Metem Internationaal
    Geachte klant,

Uw pakket is reeds op 6 oktober 2015 om 18.47

Metem International BV

Ook een klacht indienen over Metem Internationaal?