Opgelost door Metem Internationaal: lamp besteld, niet geleverd, geen contact

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 120230
Gebruiker
jmd
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 9 juli 2015 een zaklamp cfx a 59,90 besteld, niets ontvangen. Het bedrijf staat telefonisch alleen maar in gesprek en een email wordt niet beantwoord. Ik begin aan de integriteit van dit bedrijf te twijfelen.
gaarne zo spoedig mogelijk antwoord.

De oplossing

zo snel mogelijk levering, of bericht, anders mijn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    jmd
    Datum
    klacht is opgelost, heden gestuurd, advies: geef even een mailtje als het wat langer duurt, dit schept vertrouwen.
    Klacht opgelost
  2. Auteur
    Metem Internationaal
    Datum
    Geachte heer Dekker,


    Ten eerste onze excuses voor de late reactie op uw klacht.

    Wij danken u voor uw feedback.

    Met vriendelijk groet,
    Metem International BV
  3. Auteur
    jmd
    Datum
    keurig afgehandeld , advies, bij vertraging levering een email sturen. Nu weer vertrouwen in het bedrijf Metem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jmd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Metem Internationaal?