Klacht Metem Internationaal: Ook ik heb de Heider cd3 besteld en betaald bij macroscope , maar nooit ontvangen.

John

De titel zegt eigenlijk alles. Bestaat dit bedrijf wel echt?
Wanneer je Heider intoetst, kun je bij verschillende sites inloggen: macroscope.net, metem.eu, heidertorch.com, supertorch.com, superzaklamp.nl, monocular.nl en misschien nog wel meer.
Maar al deze sites hebben hetzelfde adres zogenaamd in Amsterdam. Wanneer je belt neemt niemand de telefoon op: er is een mededeling dat het nummer onbereikbaar is.
Er is ook zogenaamd een vestiging in Hoboken, Belgie. Wanneer ik daar naar toe bel krijg ik te horen dat het nummer niet bestaat. Turkije heb ik maar niet geprobeerd.

Wanneer krijg ik mijn levering? Indien niet te leveren is, wil ik graag mijn geld terug

Metem Internationaal
    Geachte heer Ramaekers,

Ten eerste onze excuses voor de late reactie.
    Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat het product nog niet op voorraad is. Wij verwachten onze voorraad eind augustus en streven ernaar om de producten begin september te leveren. Mocht u niet willen wachten dan kunt u uw bestelling via e-mail annuleren.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijk groet,
    Metem International BV

Ook een klacht indienen over Metem Internationaal?