Klacht Metem Internationaal: Zaklamp besteld op 13 augustus niet geleverd en niemand bereikbaar

Tini

Op 13 augustus een zaklamp besteld bij superzaklamp.nl via Metem. Nog steeds niet ontvangen en diverse malen gebeld (25 en 26 augustus) maar niemand bereikbaar. Krijg antwoordapparaat eraan dat niemand bereikbaar is. Mail gestuurd, 5 dagen geleden, ook geen reactie ontvangen. Wel mail ontvangen dat de bestelling ontvangen is. Order direct betaald bij bestelling via PayPal pal.

Graag ontvang ik direct een reactie waarom niet geleverd is en wanneer de levering zal geschieden.

Hierbij

Beste Klant,

Uw bestelling is verwerkt en zal bezorgd worden op uw adres.

Nieuwe bestelinformatie: 2016081338707

PRODUCTEN1 x Heider BBX Superzaklamp;
    Factuurtotaal (te betalen: 56.90 (EUR)

Naam achternaam: autobedrijf jo hollands
    Bezorgadres: krichelbergsweg39; Limburg 6466 AN Kerkrade NETHERLANDS
    Telefoonnummer: 0455416903
    E-mail adres: tinihollands@gmail.com
    Opmerkingen: INVOICE NETHERLANDS INVOICE autobedrijf hollands Locht 26 6466GW Kerkrade NETHERLANDS

Metem Internationaal
    Geachte heer Tini Hollands,

Helaas is uw bestelling niet op voorraad. Wij willen u graag een alternative zaklamp aanbieden. De Heider CFX zaklamp is in 2 weken op voorraad. Indien u wenst kunnen wij de Heider BBX zaklamp omzetten naar de Heider CFX zaklamp.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u vragen hebben dan vernemen wij deze graag van u.

Metem customer team.
    Metem International BV
    Beste metem,

Ik ga akkoord met de levering van de door u voorgestelde andere zaklamp.

Hiermee is de klacht afgehandeld.

Bedankt.

MVG tini hollands