Klacht Metz Installatiebedrijf: onafgewerkte werken aan een badkamer

Geertlies1

badkamer aangekocht bij brugman Hulst, daar hadden ze installatiebedrijf Metz opgegeven om de werken uit te voeren.
Op 22-6 zijn de werken aangevangen doch de afwerking is nog niet ten einde ondanks dat een kwaliteitscontroleur langs is geweest (zonder me daarvan op de hoogte te stellen) had de werken goedgekeurd maar daar was ik niet mee akkoord en dit via mail direct ook gemeld.
De deuren werden afgehaald doch niet opnieuw herplaatst, voegen zijn niet overal afgewerkt , de elektriciteit nog niet afgewerkt en de nieuwe radiator niet aangesloten.
Verschillende mails, berichten verstuurd doch indien beantwoord zijn de afspraken nooit nageleefd.
Ook de na contact met Brugman is er tot nu toe nog niet veel gebeurd ondanks dat zij me beloofd hadden actie te ondernemen .
We hadden ook afgesproken dat de mail die ze naar Metz zouden sturen ook naar mij zouden sturen.
Dit is tot op heden niet gebeurd .

Voorlopig dus nog altijd geen verwarming in huis ( nog kinderen thuis van 2 jaar ).
Ook al verlof moeten opnemen omdat mij beloofd werd de werken te komen uitvoeren.

Wij vinden dat Metz Installatiebedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geertlies1
Geen reactie en war nu

Ook een klacht indienen over Metz Installatiebedrijf?