Klacht Meubel & Slaaphuys: De geschatte levertijd is niet gehaald en na 3 extra weken is er nog niet geleverd.

Melanie2103

Op 15-9 een boxspring besteld. Na 7 weken gemaild om een update te vragen. Geen reactie op gehad. Op 5-11 bericht gehad met dat de boxspring volgende week zou komen en geleverd zou worden. Niets meer van vernomen. Afgelopen week meerdere malen telefonisch contact gezocht. Elke keer zou ik teruggebeld worden, werd nooit gedaan. M’n moeder heeft zondag gebeld, ik zou de volgende dag een belletje krijgen voor de levertijd van die dinsdag. Ik belde vandaag om te vragen hoelaat ze zouden komen vandaag. Er werd gezegd dat ze volgende week zouden komen, en dat dit zondag gezegd zou zijn. Dit is niet waar. Mijn vriend is ziek en kan niet langer op een matras op de vloer liggen. Er word niet meegedacht met m’n ontevredenheid.

Ik zou graag m’n bed deze week geleverd willen hebben. Ik had me voorbereid op vandaag maar dat lijkt niet te gaan gebeuren. Mits dit niet mogelijk is zou ik graag 100% van het bedrag terug willen hebben.

Wij vinden dat Meubel & Slaaphuys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Meubel & Slaaphuys?