Klacht Meubel Master: weigering teruggave nieuw maar ondeugdelijk product

Klachtnummer
# 143422
Gebruiker
hk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Totaal geen reactie op de volgende brief (verkorte weergave):

Op 21 augustus 2015 kochten wij twee matrassen van het type Bonell van Modena. Onmiddellijk bleek dat één van de matrassen niet deugde want het had een ongelijkmatige vering. Twee weken later ontvingen wij een vervangend matras. Ook deze bleek ondeugdelijk en werd teruggenomen. Daarna geen reactie meer. Na een telefoon eind november onzerzijds wordt een "ander" matras bezorgd. Het was echter onmiddelijk duidelijk dat dit "nieuwe" matras het eerste matras betrof, uiteraard met dezelfde gebrek in het middendeel van het matras. Het matras is onbruikbaar en leidt tot rugklachten. Dit matras was niet in de fabrieksverpakking bij ons werd afgeleverd, maar in een open verpakking die met tape was dichtgeplakt.

Daarna geen reactie meer op een schriftelijke verzoek tot teruggave,

De oplossing

teruggave matras en retour aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubel Master hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meubel Master?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen