Klacht Meubelexpo: Wij hebben geen juiste producten en hierbij geen gewenste service gekregen.

Firdaouss

Twee weken geleden 24-04-2020 hebben we in de winkel een bestelling geplaatst voor een salontafel en bijzettafel. Die zou binnen 1-2 weken binnen komen. Om te beginnen zijn wij nooit op de hoogte gesteld dat de bestelling binnen was. Hier moesten wij zelf achteraan bellen. Dit koste ook moeite omdat er telkens niet werd opgenomen en ik ook meerdere keren werd weggedrukt. Gisteren 08-05-2020 heb ik de bestelling opgehaald alles was ingepakt en stond klaar in het magazijn. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of dit de juiste bestelling was en of de kwaliteit goed is omdat ik de ingepakte artikelen niet kon inzien. Hier werd nadrukkelijk gezegd dat alles in orde is en in tip top kwaliteit. Eenmaal thuis aangekomen bleek tot mijn verbazing dat en de artikel niet klopt, namelijk de kleur week af van mijn bestelling.(sepia ipv antraciet) Daarnaast bleek de bijzettafel beschadigd aan alle hoeken. Dit geldt ook voor de salontafel. Beide artikelen waren ook heel heel smerig. Vanochtend besloot ik te bellen met jullie vestiging in Utrecht en kreeg een geïrriteerde medewerker aan de lijn.
Ze had geen zin om ons verhaal aan te horen en onderbrak ons steeds met “ja ja ik snap het zet maar op de mail”. De zogenaamde klachten afdeling, die echter niet bestaat.
Nadat we contact hebben gezocht, was dit absoluut niet begripvol en kwam er geen excuus van af.
We zitten nog steeds met de producten en het bedrijf weigeren ons aankoopbedrag terug te geven. Ook de 30% willen ze niet aannemen. Ze eisen 50% wat belachelijk is voor zo’n bedrijf met deze service en producten.
Kortom alles is slecht, ook uit ervaringen van andere klanten. Niet alleen de discussies in de winkel die wij hebben meegekregen, maar ook online en van kennissen. Wij en vele anderen voelen ons gewoonlijk opgelicht.

Onze producten terugnemen en het bedrag terug te nemen. Ook 30% van het bedrag mogen ze houden.

Wij vinden dat Meubelexpo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Meubelexpo?