Klacht Meubelgigant Roermond: In juli ipv een U bank een L bank met losse hokker gekregen met verkeerde kleur stiksel.

M&NC2018

Half mei een u bank besteld. Deze is begin juli gelever maar fout. Ipv zwart stiksel wit stiksel gekregen en ipv een lig gedeelte een losse hokker die ook nog eens niet bij de bank past. Is hoger en breder dan de bank zelf. Nog niet eens in overleg met ons zo besteld.
Vanaf die tijd zijn er veel telefoongesprekken geweest. Ze beloven een nieuwe bank maar er is nog steeds niet geregeld. Ze beloven om terug te bellen maar dit wordt nooit gedaan. Elke keer een ander excuus. Of ze hangen de telefoon op.
Het is nu inmiddels half september en we hebben nog niet de bank die geleverd zou moeten worden. Zover ik weet nog niet eens opnieuw besteld geworden want we mochten ons ook een ander model uit zoeken. Na bijna 5 maanden willen we gewoon ons geld terug en ergens anders gaan kijken. Maar hier wordt over gezegd dat we niet zomaar een order terug kunnen trekken. Terwijl er niet eens een nieuwe order weg is met de goeie bank want ik mag me ook een ander model uitzoeken.
We willen gewoon dat de bank opgehaald wordt en we ons geld wat we aanbetaald hebben terug krijgen.

Wij willen ons geld van de aanbetaling terug en de bank mag opgehaald worden.

Meubelgigant Roermond
    mevr coumans u was accoord met oplossing ineens verandert u van mening , u zegt wordt niet terug gebeld , hoe kan u schrijven dan ,, veel telefonisch contact , vorige week was u accoord met nieuwe bank, oke het sticksel was in de verkeerde kleur, wij wilden een nieuwe bestellen daar hebben wij het recht voor , maar uw standpunt verandert steed u heeft nu wel al die tijd een bankstel in huis dat niet of maar een klein gedeelte betaald is, wij zijn altijd bereikbaar voor een oplossing mvg team meubelgigant

M&NC2018
Uiteindelijke oplossing Dezelfde bank met zwart stiksel te bestellen. Maar dan is de vorm van de bank nog niet opgelost. Wij hebben een U bank besteld en voor een U bank betaald. En deze kunnen ze ons niet leveren. Alleen met losse hokker. En daar gaan we niet mee akkoord. Wij willen nazoveel tijd gewoon onze aanbetaling terug.