Klacht Meubelhallen Kolham: Zeer slechte service waarbij beloftes niet worden nagekomen

Klachtnummer
# 538295
Gebruiker
Irene
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 jaar geleden hebben wij een keuken gekocht in Bunde bij KWB. Er waren een aantal zaken die vervangen diende te worden ivm gescheurde wasbak en daardoor de beschadigde lades eronder alsmede kromme deuren. Tevens moest er nog rondom de spatwand afgekit worden. In Bunde was de zaak gesloten maar aangezien wij de rekening van de keuken hadden overgemaakt naar Meubelhallen Kolham en bleek dat dit onder dezelfde onderming hoorde met hen contact opgenomen. Lang verhaal kort...we zijn nu exact een jaar verder. Monteur is uiteindelijk na veel bellen, klachten indienen en vervolgens meerdere malen excuses ontvangen afgelopen maart geweest. Inmiddels zitten we nu in mei en is het meer dan een jaar geleden dat wij contact hebben gezocht. De monteur gaf aan dat bovengenoemde zaken vervangen diende te worden. Ik kon dan ook z.s.m. een telefoontje verwachten om een afspraak te maken voor de vervanging etc. U raadt het al, nog steeds geen telefoontje ook niet na nogmaals officeel een klacht te hebben ingediend. Via de gerechtelijke weg ons gelijk halen is nu nog de enige optie. Service is bij dit bedrijf bij afterservice of garantie absoluut niet aan de orde. Geduld is een schone zaak maar je kunt ook overdrijven en ons geduld is op en boos en teleurgesteld is een understatement.

Gewenste oplossing

Dat de vervanging en reparatie wordt uitgevoerd zoals beloofd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubelhallen Kolham hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meubelhallen Kolham?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen