Klacht Meubelino.nl: Pas op met een auto kopen bij F&M autoservice Hazerswoude-Dorp!!

Piet

Pas op met dit bedrijf!! F&M autoservice Hazerswoude-Dorp.

Ze verkopen kapotte auto's en als je daarover belt blijft die eerst beweren dat dat niet mogelijk is tot dat ik niet meer kon remmen en hem ergens anders heb laten maken. Levensgevaarlijk! Ik ben me dood geschrokken en heb nog steeds moeite met autorijden nu! Het is niet de eerste die auto die die zo kapot verkocht. Iemand die ik ken heeft daar ook een auto gekocht waar ook al genoeg aan kapot was en wat ook anders had kunnen aflopen. Ik raad iedereen aan daar geen auto te kopen. Want nadat je betaald hebt gaat meneer spookfacturen sturen wees daar dan ook alvast op voorbereid. Laatst weer 1 gehad maar nu via een incassobureau heel raar! Dus het word tijd om maar eens aangifte te gaan doen en deze man voor de rechter te laten komen voor het feit hoe hij zaken doet! Ik wil daarom voorkomen dat er in de tussentijd meer mensen de dupe worden en daarom hoop ik hiermee een hoop mensen hierop te kunnen voorbereiden!

Dat dat scheinheilige gedoe van die vent stopt. Volgens mij begrijpt die zelf niet eens dat die fout zit. Maar dit gun je niemand met je kind en je vrouw in de auto en niet meer kunnen remmen!

Meubelino.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.