Klacht Meubelkeus: Na 5 maanden nog geen bed van Meubelkeus

Klachtnummer
# 88244
Gebruiker
Gerritje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 5 maanden tijd twee x verkeerde maat bed besteld wij liggen nu op 80 x 2.10 onze matrassen zijn 90 x 2.10 .Fout heeft heer Postma toegegeven . Twee drie maanden horen we niets meer gaan bellen en wat blijkt winkel is niet meer in Zoetermeer maar Leiderdorp. Elke week bel ik wanneer de bedden komen wordt steeds aan het lijntje gehouden met we informeren bij de leverancier en bellen u terug tot nu toe nooit terug gebeld .Vorige week her.Postma gesproken heeft beloofd dat ze vrijdag de 12e december 2014 worden bezorgd. Heb de hele dag gewacht drie x gebeld naar de zaak wordt ik weer in de maling genomen met rotsmoezen ,hr. Dimitri zou met bezorgers bellen en mij direct weer terug bellen dat was om half 4 het is half zes wanneer ik weer bel,neemt niemand meer op zaak sluit om 17.50 uur! Dus geen bed !!!Wat moet ik in godsnaam doen,weet het niet meer ,het bed is volledig betaald !!!

De oplossing

Wij willen de bedden hebben die we besteld en betaald hebben !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meubelkeus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Meubelkeus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen