Klacht Meubella: Erg slechte service door het bedrijf !

Klachtnummer
# 314309
Gebruiker
Anoniempje2018
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden er completen meubels set gekocht waarvan alles beschadig is ! Gebeld met meubella protocolletje gevolgd zoals foto,s op sturen ed. Naar 12 mailtjes verder en een filmpje hoe ik scharnieren moet afstellen tot nog geen oplossing gekomen ! Als je kunt de spullen omruilen. Dus houd dat in dat ik alles moet demonteren en weer moet monteren ! 2 dagen werk gaan we niet doen uiteindelijk maar weer gebeld met meubella en dan leg je je verhaal nogmaals uit en word je als een hond behandeld ! Ben zeker niet te spreken over de service van jullie !

De oplossing

Helft van me aankoop bedrag retour !

2 reacties

  1. Auteur
    Meubella
    Datum
    Beste mevrouw vd V,

    Bedankt voor uw bericht.

    Op het moment dat er een beschadiging is aan een product zullen wij dit altijd oplossen door het onderdeel wat beschadigd is te vervangen. Wij hebben dan ook bij u aangeboden om deze onderdelen opnieuw naar u te versturen. Echter omdat de meubels al in elkaar gezet zijn heeft u aangegeven deze niet te willen demonteren en opnieuw te monteren. In dat geval kunnen wij u een korting aanbieden op basis van de schade die wij zien.

    Gister aan het einde van de dag hebben wij met u gesproken en hebben we afgesproken dat we de scharnieren zullen vervangen en uw een korting aangeboden voor de beschadigingen. Dit hebben wij dan ook direct verwerkt en de schanieren zullen zsm bij u zijn en het bedrag staat ook zsm op uw rekening.

    Hier bent u gister mee ingestemd en ik hoop dan ook dat we het verder naar wens hebben kunnen oplossen. Als het zo is dat u toch niet tevreden bent raad ik aan om telefonisch contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Meubella.nl
  2. Auteur
    Anoniempje2018
    Datum
    Graag ontvangs ik als nog 4 nieuwe scharnieren aangezien de anderen. Niet zijn aangekomen op ons adres

Ook een klacht indienen over ?