Klacht Meubella: Incomplete levering en onacceptabele lange wachttijd om dit op te lossen

# 391903
Inge H

De eerste 2 meubel stukken netjes geleverd. Geen problemen mee gehad. Bij het 3e stuk heb ik 2 maanden op moeten wachten terwijl er 2-6weken stond op de website maar oké. Vervolgens is er geleverd zonder bevestiging materiaal en zonder handleiding.

Gebeld maar meubella. Gesproken met J. Ze gaf aan dat het maandag of disndgs geleverd zou worden. Beide dagen thuis gebleven. Ontvang ik dinsdag ochtend een email van L. dat de bevestegings matrialen niet leverbaar zijn en dat ik 2 tot 6 weken moet wachten op de levering. Dit vind ik onacceptabel. Meteen gebeld en kreeg L. Aan de telefoon. Echter geen medeleven te horen en oplossingen bedenken is ook niet van toepassing. Enkel wachten. Met een heel huis vol dozen en planken en piepschuim. En oja de betaling moet ik zelf maar gaan veranderen bij afterpay want meubella verzaakt de boel.

Ik wens binnen 1 week mijn bevestigings materiaal te ontvangen

Meubella
    Ik zie dat er contact is geweest per e-mail en telefonisch. Wij hebben inderdaad het bevestigingsmateriaal voor je moeten bestellen bij de fabriek omdat deze niet op voorraad is op dit moment. Zodra deze binnen zijn hoor je het meteen van ons en versturen wij deze zo spoedig mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben hierover kun je ons altijd bellen of mailen.

Inge H
2 tot 6 weken wachten is hun oplossing. Maar mijn mening is dit niet de oplossing. De verpakking materialen en de losse planken liggen in huis 2 tot 6 weken te wachten maar een oplossing of compromis is onmogelijk. Zeer slechte service

Ook een klacht indienen over ?