Klacht Meubella: Ondeugdelijk product ontvangen en geretourneerd maar geen bezorgkosten teruggekregen

Anissa Tarifit

Hoekbank Santana Grijs besteld bij Meubella. Beschrijving en foto's op de site tonen duidelijk een grijze bank aan. Wat ik ontvangen heb is echter een bruinachtige bank met een totaal andere stofstructuur.
Meteen gebeld met Meubella. Medewerker, Randy, gaf toe dat de stof en foto's op de site niet meer kloppen met de huidige Santana hoekbank. De stof zou namelijk pluizen volgens klanten.
Hij verzocht me de foto's te mailen en ze zouden ernaar kijken. Zo gezegd zo gedaan. Paar dagen later niks vernomen van Meubella. Er achteraan gebeld. Kreeg ik te horen dat foto's overeen kwamen met de bank op de site terwijl de medewerker die ik eerst gesproken had toegaf dat foto's en stof niet meer hetzelfde zijn als de huidige bank. Uiteindelijk mocht ik dan eindelijk de bank retour sturen. Bank dezelfde week nog opgehaald. Week daarop weer achteraan gebeld of de bank ontvangen was aangezien ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Dat bleek het geval. Binnen 2 weken zou ik dan mijn geld teruggestort krijgen. Nadat ik eindelijk mijn geld heb teruggekregen, ontdekte ik dat de bezorgkosten echter niet gestort zijn. Weer naar Meubella gebeld en aangegeven dat het om een ondeugdelijk product gaat wat betekent dat ik mijn besorgkosten ter waarde van 60 euro terug hoor te krijgen daar ik niks aan kan doen dat het product retour moest. Hier wilde Meubella geen gehoor aangeven want de bank zou exact hetzelfde zijn als wat op hun site staat.

Kortom; een schandalige vertoning van Meubella!

Mij helpen om mijn bezorgkosten en evt geleden schade vergoed te krijgen. Zit inmiddels een maand zonder bank.

Bijlagen

Meubella
    Beste Anissa,

Bedankt voor je review.

Ik zie in ons mailcontact dat er inderdaad onduidelijkheden zijn voorgevallen.
    Onze welgemeende excuses hiervoor, dit lossen we graag voor je op.

Ik heb je zojuist een email gestuurd, zou je daar naar kunnen kijken?

Graag zie ik je reactie via de email verschijnen.

Groet,
    Meubella.

Ook een klacht indienen over ?