Klacht Meubella: Schadecompensatie en retour poef ( extra optie)

# 320944
Anoniem

Bank besteld, deze kon niet naar binnen. Dus maar een andere bank uitgekozen. Op advies van de verkoper een poef erbij genomen, want dat stond zo mooi.
De bank is met schade geleverd en de poef is net zo breed als de hoek van het hoekbankstel.
Nu wil ik de poef omruilen voor een tafel, als de poef geplaatst is wordt het 1 groot matras ipv bank.
De poef kan ik niet omruilen omdat ik het geheel als set gekocht zou hebben. Ik heb de poef er als extra optie bijgekocht want de bank is gewoon zonder poef te koop.
Ook willen ze dat ik 3x de bezorgkosten betaal.

Ik wil dat er zoals telefonisch afgesproken dat de poef onder het retourbeleid valt. Het is veel te groot. Ik wil het ruilen voor een kleiner formaat salontafel. Voor de schade aan de bank wil ik gecompenseerd worden. Graag wil ik dat alleen de poef geruild wordt, zonder de bank omdat ik geen set heb aangeschaft. De poef was extra optie.

Meubella
    Beste A.K. Goercharn,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat de bank die u had besteld niet paste. Ik zie inderdaad dat er contact met ons is geweest en u hierbij voor een andere bank heeft gekozen.

Er staat echter wel een bank met poef in het systeem en niet de losse bank en losse poef. Om die reden is u eerder aangegeven dat de poef daardoor niet retour mocht, dit is namelijk een set. Of dit telefonisch wel zo met u besproken is, kan ik helaas niet nagaan.

Daarom kom ik u graag tegemoet door de poef op te halen, dan passen we de bank aan van de set naar de losse bank en heeft u weer ruimte in de woonkamer.

Kunt u contact met ons opnemen per mail om een ophaalopdracht hiervoor in te plannen?

Tevens verneem ik graag of u de poef nog wilt ruilen voor de salontafel. Zo ja, kunt u in hetzelfde mailtje aangeven welke tafel u wenst. Dan kunnen we dit in een keer voor u oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoor graag van u.

Groet,

Meubella

Ook een klacht indienen over Meubella?