Klacht Meubella: Ze houden zich niet aan afspraken en hebben ene verschrikkelijke klantenservoce

sad Niet opgelost
OchtendGebrek

Wij hadden een bed besteld die in voorraad was. Factuur betaald en zelfs een bericht gekregen dat het bed de volgende dag in huis zou zijn. De volgende dag kregen wij een bericht dat het niet meer in voorraad was en dat het 2 tot 6 weken levertijd heeft. Kortom, we zitten in een huis zonder bed.

Klantenservice gebeld en die zeggen dat we de lrder maar moeten annuleren of een paar weken wachten. Geen goede oplossing dus.

Er zijn wmbt een paar opties. Ze kunnen ons een flinke korting geven, omdat wij nu een paar weken zonder bed zitten. Of ze kunnen een ander model aanbieden in een hogere prijsklasse omdat dat model het enige model is way we nog mooi vinden.

Meubella
    Beste E.J. Jorissen,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Helaas blijkt het bed dat je hebt besteld niet op voorraad te zijn wegens een voorraadverschil in ons magazijn. Dit is iets waarvan we op voorhand niet op de hoogte waren, anders hadden we het bed niet online gezet voor de verkoop.

Ik heb begrepen dat er vanmorgen contact is geweest en het bed voor je in bestelling is gezet bij de fabriek. Zodra deze dan binnen is gekomen, nemen we contact met je op om een afspraak voor de levering te maken.

Tijdens dit gesprek is er ook aangeboden om een ander bed in de plaats te leveren die wel op voorraad is, echter was er geen ander model dat jullie zouden willen. Dat maakt het voor ons erg moeilijk om dit op te lossen, gezien we geen bed kunnen leveren dat niet op voorraad is.

Er kan uiteraard worden gekeken naar een compensatie voor het ongemak. Dat zullen we dan rechtstreeks per mail of telefoon bespreken, mocht je daarin interesse hebben.

Mocht je verder nog vragen hebben, kun je contact met ons opnemen.

Groet,
    Meubella

OchtendGebrek
Ze zeggen dat ze een compensatie zullen geven, maar ik heb nog niks gehoord over wat de compensatie precies gaat zijn.

Ook een klacht indienen over ?