Klacht Meubella: Ze houden zich niet aan afspraken en hebben ene verschrikkelijke klantenservoce
Details
Klacht
Wij hadden een bed besteld die in voorraad was. Factuur betaald en zelfs een bericht gekregen dat het bed de volgende dag in huis zou zijn. De volgende dag kregen wij een bericht dat het niet meer in voorraad was en dat het 2 tot 6 weken levertijd heeft. Kortom, we zitten in een huis zonder bed.Klantenservice gebeld en die zeggen dat we de lrder maar moeten annuleren of een paar weken wachten. Geen goede oplossing dus.
Gewenste oplossing
Er zijn wmbt een paar opties. Ze kunnen ons een flinke korting geven, omdat wij nu een paar weken zonder bed zitten. Of ze kunnen een ander model aanbieden in een hogere prijsklasse omdat dat model het enige model is way we nog mooi vinden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.