Opgelost door Meubella: Zeer slechte winkel. En zeker niet netjes

content Opgelost
E

Zeer slechte ervaring met deze winkel van slechte producten tot slecht te woord staan in de winkel (sexuele opmerkingen) en een zeer asociale klantenservice.

In de winkel geweest spullen gekocht bureau en kast bij thuiskomst bureaublad beschadigt nieuw opgestuurd, deze was nog veel erger.
Uiteindelijk na lang moeilijk doen een redelijk bedrag terug gehad.

Nogmaals in de winkel geweest voor een andere kast (boekenkast) aangegeven dat de andere kast heel wankel was en wat ik hieraan kon doen (vastboren in de muur) nou dat is geen oplossing. Ook zijn er die dag sexuele opmerkingen gemaakt naar mij omdat ik katten fok. En heb ik mijn wisselgeld niet terug gehad. Hier hebben ze verder nooit over gesproken. En is verder ook niks mee gedaan. Schijnbaar normale gang van zaken.

Een van de kasten valt letterlijk uit elkaar.
Bovenkant laat los en kast wiebelt enorm.
Contact gehad met klantenservice . Na lang mailen en bellen konden zij mij een andere kast opsturen. Afgesproken daarna nog 3 keer gebeld door meubella . Eerst dat deze niet leverbaar was maar ze zouden hun best doen dit was uiteindelijk ook gelukt . Ik zou over 3 weken mijn nieuwe kast krijgen en de oude zou mee genomen worden na 3 weken ben ik toch maar even gaan bellen het voelde niet goed, en inderdaad de kast was niet meer leverbaar. Toen is er gezegd dat ik het volledige aankoop bedrag terug kreeg -30 euro hier ging ik mee akkoord ik had duidelijk gezegt dat ik de kast wilde houden omdat alles boven in die stijl is.
Aan het einde van het gesprek zegt mevrouw ineens, nee het kan toch niet want je houd de kast. Dit had ik al heel vaak aangegeven.

Ze zouden met een oplossing komen . Nou de oplossing is dat ik 15 euro terug krijg en daar moet ik het maar mee doen . Een kast die uit elkaar valt . Alle meubels terug nemen wilde ze niet . Mijn vriend wilde naar de winkel komen die heeft ook gezegd ik neem alles mee en gooi het bij jullie binnen wij willen ons geld terug. Daarop werd geantwoord heel nonchalant dat ze het wel op zouden vangen en dat we geen geld terug kregen.

Kortom koop hier geen meubels!!!
*Personeel maakt sexuele opmerkingen
*Ze maken je blij met een oplossing maar komen het niet na.
* Een redelijke compensatie krijg je niet.
* Zeer asociaal gedrag van de klantenservice (zitten ook nette mensen tussen)

Een normale compensatie aanbieden, maar dit gaan ze niet doen.

Meubella
    Beste E. Beek,

Bedankt voor uw bericht met de duidelijk uitleg.

Ik betreur hoe het verloop van uw bestelling is verlopen, want dat is zeker niet wat wij willen aanbieden en u laten ervaren.

In de afgelopen tijd is er al enig contact met u geweest om het probleem van de kast en het bureau op te lossen.
    Helaas konden wij de oorzaak niet achterhalen en hebben wij u voorgesteld om de kast te retourneren of te behouden met een compensatie.

Het aanbod wat u eerder is gedaan, is gezien de situatie niet passend. Helaas kan ik dit niet terugnemen, maar ik kan u wel een nieuw aanbod doen. Daarom zal ik u persoonlijk een mail sturen om ervoor te zorgen dat we dit op een correcte manier voor u afhandelen.

Ik zie uw reactie op mijn mail graag tegemoet.

Groet,
    Meubella

E
Een nette compensatie. En ik hoop dat het personeel word aangesproken

Ook een klacht indienen over ?