Klacht Meubelmakerij Knaapen: ONDEUGDELIJKE REPARATIE MET GEVOLGSCHADE!

Leiden

N.a.v. een badkamer lekkage heeft de verzekering ons advies gegeven hoe wij dit probleem konden oplossen. Wij hebben de heer Knaapen, via Werkspot van Vereniging Eigen Huis, bereidt gevonden het probleem op te lossen. Echter binnen 1½ jaar hadden wij weer dikke schimmel in de aangrenzende kamer, krom getrokken laminaat en een net gewit plafond in de keuken met diepe gele uitslag en loslatende structuur. De verzekering is opnieuw langs geweest, omdat wij in eerste instantie in de veronderstelling waren dat het misschien aan de buitenmuur zou liggen. Helaas was hun conclusie dezelfde als 1½ daarvoor.
De heer Knaapen aangetekend aansprakelijk gesteld, maar wilde slechts uit 'coulance' de douchebak opnieuw plaatsen. Uiteraard zijn wij hiermee niet akkoord gegaan. Daarna wederom schriftelijk aansprakelijk gesteld, maar nu meegedeeld dat derden de klus gaan klaren en hij mag betalen.

Wij willen dat de heer Knaapen alles gaat vergoeden. Het herstellen van de ondeugdelijke werkzaamheden en de daaruit voortvloeiende gevolgschade. Wij hebben hem eerst in de gelegenheid gesteld zelf met een oplossing te komen, maar hierop is hij, behalve zijn coulance aanbod, niet verder ingegaan. Wij gaan nu de schade door derden laten herstellen en hebben de heer Knaapen, wederom aangetekend, op de hoogte gesteld dat hij de facturen moet betalen.

Wij vinden dat Meubelmakerij Knaapen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Meubelmakerij Knaapen?